Hei familie, slekt og venner! Vi sender i disse dager ut invitasjoner til vårt bryllup! Om du har vært heldig og fått én, håper vi du kan ha både glede og nytte av denne siden. Vi har, med begrenset kompetanse, snekret sammen en blogg, hvor det vi anser som viktig og nyttig informasjon vil bli publisert. Vi gleder oss stort til den o store dagen, 11. oktober 2008, da vi ovenfor Gud og dere lover å elske og ære hverandre for evig og alltid! Wehey.

mandag 22. september 2008

Min kjære TRUDE


Dette er Trude som snart blir "kjerringa til Thorbjørn"

Sosionomen Trude er som skapt for meg med min "åpne brev fobi" hvor jeg for tiden går i terapi... En kvinnelig sosionom har klare meninger om økonomi. Ord som "verktøy" og "Maxbo"  kommer i kategorien sløseri og unødvendig, mens en vedtak ang shopping alltid blir invilget. Likt de fleste kommunale og statlige ansatte liker Trude å sette ting i system, er avhengig av Facebook på jobb og drømmer om å få resie på kurs på danskebåten... Forresten så kommer denne dama fra en fantastisk Kragerø familie som gir meg tro på at dette skal ende godt

1 kommentar:

Anonym sa...

Jadda! Det blir vel invilget litt reisesøknader også. og slik eindar det godt på ein strand i Asia!